به گزارش ارس تبار به نقل از روابط عومی استانداری اردبیل، احمد کنعانپور عصر یکشنبه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع، رسیدگی فوری به مشکلات و درخواستهای مردم، ساماندهی نظام اداری و رعایت حقوق شهروندی در تمام دستگاههای اجرایی دایر خواهد شد.
وی افزود: در هر دستگاه اجرایی کارشناس مربوطه در یک اتاقی تحت عنوان میز خدمت مستقر و به درخواستها و مشکلات مردم رسیدگی میکنند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل تصریح کرد: با راهاندازی این میز مردم براحتی در خواستهای خود را مطرح و جواب در خواستها هم در اسرع وقت به ارباب رجوع اعلام میشود.
کنعانپور بیان کرد: دستورالعمل مربوط به میز خدمت به تمام دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و بخشداریها ابلاغ شده و دستگاههای اجرایی موظف هستند اقدام لازم در راهاندازی این میز در طبقه همکف ساختمان اداری را انجام دهند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل وی گفت: در حال حاضر اکیپ بازرسی برای بررسی و نحوه راه اندازی میز خدمت به 10 دستگاه اجرایی مراجعه میکنند تا مقدمات اولیه برای راه اندازی آن فراهم شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل با بیان اینکه میز خدمت در ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی از امسال مدنظر خواهد بود، افزود: امسال حقوق شهروندی، سلامت اداری و میز خدمت در ارزیابی دستگاههای اجرایی ملاک عمل قرار میگیرد.
کنعانپور ادامه داد: مردم از طریق شماره 111 سامد میتوانند هر هفته با یک مدیرکل دستگاه اجرایی و هر ماه با استاندار اردبیل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/